Нас Часто запитують

Ось кілька питань, які нам задають найчастіше. Якщо ви не змогли відповідь на питання, що цікавить, зв'яжіться з нами в будь-який час по телефону, в чаті або по електронній пошті.

РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ

Для чого потрібна реєстрація?

Зареєстрований користувач має наступні переваги:

  • повна інформація про статус замовлення, історії його покупок, можливість повторити замовлення в один клік
  • автоматично стати учасником програми лояльності і накопичувати знижки
  • отримує промокодом дозволяють купити товар зі знижкою
  • отримувати персоналізовані пропозиції без спаму
Як зареєструватись?
Для реєстрації на сайті натисніть на іконку« Особистий кабінет» у верхній частині сайту, потім на кнопку «Зареєструватися» і заповніть відповідну просту форму.

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Як оформити замовлення?
Оформити замовлення можна обравши на сайті товар, що цікавить і оформити замовлення, в телефонному режимі, або ж у зручному для вас мессенджері.
Як додати, видалити, змінити кількість товару в кошику?
Щоб додати товар в корзину, натисніть кнопку«Купити», якщо необхідно додати ще товари, натисніть «Продовжити покупки». Для видалення товару, натисніть на кнопку в правому верхньому куті «Оформити замовлення». Ви потрапите на сторінку, що відображає вміст вашої корзини, після чого натисніть кнопку «X» лівіше товару, щоб видалити його з кошика. Для зміни кількості товару, що купується, введіть необхідне число одиниць товару в поле «Кількість» поруч з обраним товаром.
Як уточнити номер замовлення і товар, який купив?
При оформленні покупки на сайті номер замовлення відображається на сторінці подяки після успішного оформлення замовлення, і потім зберігається в вашому особистому кабінеті. Також на e-mail, вказаний при оформленні замовлення, прийде лист із зазначенням номера замовлення, переліку та кількості замовлених товарів разом з інформацією про спосіб доставки товару. У разі оформлення замовлення по телефону або в месенджері, оператор, який прийняв замовлення, надішле Вам інформацію про замовлення. Далі в особистому кабінеті Ви зможете відстежувати статус виконання вашого замовлення.
Наявного опису і зображень товару мені не досить для ухвалення рішення про покупку, що мені робити?
Ми із задоволенням допоможемо Вам! Уточнити цікаву для вас інформацію ви зможете по телефону, в зручному для вас мессенджері або просто залишивши питання під обраним товаром на його сторінці.

ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ

Як я можу оплатити замовлення?
Оплатити Ваше замовлення, можливо готівковим і безготівковим розрахунком. Оплатити готівкою можливо: у відділенні служби доставки (Нова пошта, Укрпошта), нашому кур'єру (Київ) або в точці самовивозу Безготівкова оплата на розрахунковий рахунок або карту банку. Більш детальна інформація в розділі «Оплата і доставка».
Ви відправляєте замовлення післяплатою?
Так, ми відправляємо замовлення післяплатою службами «Нова пошта» і Укрпошта.
Чи можливо оплатити покупку через Liqpay?
Так, на нашому сайті є можливість безпечно оплатити замовлення через зазначену платіжну систему.
Чи можу я розрахуватися за товар карткою Приватбанку або МОНО?
Так, Ви можете розрахуватися картками як зазначених таких інших банків України, оплачуючи товари на сайті, при доставці кур'єром або на відділенні Нової Пошти та Укрпошти

ДОСТАВКА ТОВАРУ

Як доставляється товар?
Доставка по Україні здійснюється транспортними службами «Нова Пошта», Укрпошта. Київі Ви можете забрати замовлення самовивозом з наших магазинів або ж оформити доставку за адресою нашим кур'єром. Детально з умовами доставки можна ознайомитися в розділі «Оплата і доставка».
Скільки коштує доставка?
Вартість доставки по Києву: Доставка по Києву - 49 грн, безкоштовно для замовлень від 449 грн. Вартість доставки транспортними службами: Доставка до відділення - 49 грн, безкоштовно для замовлень від 999 грн. Адресна доставка - 69 грн, безкоштовно для замовлень від 999 грн.
Якщо я замовлю два товари окремими замовленнями, їх доставлять в одній посилці?
Так, наші оператори зможуть зв'язати два і більше замовлення в один на Ваше прохання якщо ви повідомите про таке бажання. Якщо з Вашого боку такого запиту не надійде ми розглянемо ці замовлення як окремі і доставимо їх вам окремо.
Чи можу я забрати своє замовлення в магазині?
Так, Ви можете забрати замовлення в зручний для Вас час в точці видачі замовлень

ПИТАННЯ ПРО ТОВАРИ

Чи можна повернути куплений товар?
Так, можна повернути товар куплений в нашому магазині, або зробити його обмін або замінити на інший товар. Більш докладно про це читайте в розділі Повернення товарів
Що робити, якщо я отримав товар в пошкодженому стані?
Вам просто необхідно повідомити нам про це. Бажано прикласти фото пошкоджень. Ми розберемося в ситуації і знайдемо оптимальне для Вас рішення.
Що означають статуси товару «під замовлення» і «закінчується»?
У тому випадку коли запаси товару на нашому складі близькі до нуля у продукту з'являється статус "закінчується". Можливо даний товар буде незабаром поповнено в запасах або він знятий з продажу нашим постачальником. Деякі товари ми можемо продавати за попередніми замовленнями, це означає що доставка таких твоаров почнеться з певної дати про що ми повідомимо вам повідомленням або дзвінком. Замовлення таких товарів може вимагати повної або часткової передоплати.
Що значить статус товару Повідомити про наявність?
Цей статус означає що ми очікуємо поставку даного товару постачальником і готові зв'язатися з вами як тільки він з'явиться. Ви можете залишити контактні дані натиснувши на кнопку Повідомити про наявність і під час вступу товару електронне повідомлення або дзвінок оператора повідомить вам про появу товару.
У продажу на вашому сайті оригінальні товари?
Так, усі товари в нашому магазині - оригінальні товари від виробників і мають відповідну сертифікацію. Якщо у Вас з'явиться бажання перевірити оригінальність товару ви можете залишити свій запит в поле коментар при оформленні замовлення і ми передамо вам необхідні копії документів.

ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ

Чи існує у вас система знижок?
Так, всі зареєстровані користувачі нашого сайту автоматично стають учасниками програми лояльності. Більш детально про саму програму можна прочитати в розділі Програма лояльності.
Яка кількість бонусів я отримаю при першій покупці?
При першій покупці авторизований покупець автоматично отримує 5% знижки на всі товари.
Як дізнатися який у мене відсоток знижки?
Розмір поточної знижки ви завжди можете побачити в особистому кабінеті або уточнивши у наших операторів.
Чи отримаю я накопичену знижку, якщо оформив замовлення по телефону?
Так, наші оператори зв'яжуть вашу покупку з вашим аккаунтом якщо ви вже є зареєстрованим клієнтом.
Чи можна перенести виконувати покупки для одного, близької людини або родича зі свого аккаунта, щоб за них враховувалися накопичувальні знижки?
Так, ви можете оформляти покупки для ваших близьких людей з одного аккаунта і накопичувати вигідніші умови покупки (знижки, промокодом, бонуси та ін)
Чому мені не нарахована знижка?
Будь ласка, уважно ознайомтеся з умовами нашої програми лояльності. Якщо у вас залишилися питання, зверніться до наших операторам.

ПРОМОКОД

Що таке промокод?
Це унікальний код, що дозволяє отримати знижку на товари.
Як отримати промокод?
Вам необхідно стати нашим зареєстрованим клієнтом і ми з радістю будемо відправляти Вам промокодом на електронну адресу
Як скористатися промокодом?
При оформленні покупки на сайті Вам необхідно внести промокод у відповідне поле і він буде застосований до Вашої покупки.

ВІДГУКИ І ПИТАННЯ

Після написання мною відкликання на сайті він не з'явився. Чому?
Ми проводимо обов'язкову перевірку всіх повідомлень, залишених на нашому сайті у запобігання появи повідомлень, що суперечать законодавству і етики нашого магазину. Така модерація може займати до 48 годин.

ПИТАННЯ ПРО ПАРОЛЬ

Як я можу змінити пароль?
Зміна пароля можлива в особистому кабіні в розділі Особисті дані
Що робити якщо я забув пароль?
Якщо Ви забули пароль Ви можете виконати авторизацію по номеру телефону, залишеному при реєстрації. Або ж змінивши пароль в формі авторизації після натискання на іконку особистого кабінету у верхній частині сайту

Даруємо 100 грн
за підписку

детальніше