1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Публічна оферта Інтернет-магазину https://petomnia.com.ua/ua про продаж Товару. Ця пропозиція (оферта) адресована необмеженому колу осіб, які бажають придбати Товари в інтернет-магазині https://petomnia.com.ua/ua (далі – Інтернет-магазин). Оферта встановлює правила й порядок продажу Товарів через Інтернет-магазин, а також регулює відносини між Покупцем і Продавцем при продажу Товарів через Інтернет-магазин та надання в зв'язку з таким продажем послуг. Покупцеві, який бажає придбати Товар в Інтернет-магазині, необхідно уважно ознайомитися з умовами, що містяться в цій оферті, і в разі згоди – прийняти умови нижчевикладеної Угоди. Ця Угода є публічним договором відповідно до положень статті 633 та статті 641 Цивільного кодексу України і Закону України «Про електронну комерцію» (ст.11) і є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.
1.2. Відповідно до умов, що містяться в Публічній оферті, Продавець зобов’язується здійснити продаж Товару на підставі Замовлення, оформленого Покупцем на відповідній сторінці Сайту або при усному зверненні на пряму за телефоном та/або електронною поштою, за допомогою месенджерів Skype, Viber, WhatsApp, Telegram, а Покупець зобов’язується прийняти Товар та сплатити його вартість.
1.3. Предметом цього Договору є надання можливості Покупцеві купувати для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності, Товари, представлені в каталозі Інтернет-магазину, на умовах цієї Угоди. Ця Угода регулює купівлю-продаж Товарів в Інтернет-магазині, у тому числі:
- добровільний вибір Покупцем Товарів в Інтернет-магазині;
- самостійне оформлення Покупцем Замовлення в Інтернет-магазині або при усному зверненні за телефоном та/або електронною поштою, за допомогою месенджерів Skype, Viber, WhatsApp, Telegram;
- оплата Покупцем Замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;
- обробка, доставка і передача Замовлення Покупцеві на умовах цієї Угоди.
2. ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. Терміни і поняття, що містяться у Публічній оферті, вживаються у наступному значенні:
Сайт – сукупність інформаційних ресурсів, розміщених в Інтернеті за адресою https://petomnia.com.ua/ua/.
Інтернет-магазин – Інтернет-сайт, розміщений у мережі Інтернет за адресою https://petomnia.com.ua/ua/, де представлені Товари, пропоновані Продавцем для придбання, а також умови оплати і доставки Товарів Покупцеві.
Користувач Сайту – відвідувач Сайту https://petomnia.com.ua/ua/.
Покупець та/або Клієнт – будь-яка дієздатна фізична особа, згідно чинного законодавства України, яка має на меті придбання Товарів - відвідувач Сайту, що приймає умови цієї Угоди, що має намір замовити чи придбати, або замовник, який купує Товар винятково для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності.
Продавець – ФОП ЛУЦЕНКО АГНІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, 02072, м. Київ, проспект Миколи Бажана, 12, реєстраційний номер облікової картки платника податків 3401508683,petomniashop@gmail.com.
Акцепт – дії Покупця/Користувача, спрямовані на прийняття умов даної оферти.
Замовлення – встановленим чином оформлений запит Покупця на придбання і доставку за вказаною Покупцем адресою Товарів, обраних на Сайті.
Продаж Товарів через Інтернет-магазин – продаж Товарів шляхом укладення електронної угоди на підставі ознайомлення Покупця із запропонованим Продавцем описом Товару, що міститься в каталозі Інтернет-магазину, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром при укладанні такої Угоди.
Товар – товари, що пропонуються до продажу Продавцем, зображення та/або опис яких розміщено на Сайті.
Пропозиція – інформація, розміщена на Сайті про конкретний Товар, який може бути куплений Покупцем. Пропозиція включає в себе: інформацію про Товар, інформацію про ціну Товару, способи оплати та доставки, а також інші умови придбання Товару Покупцем. Умови Пропозиції визначаються Продавцем. Пропозиція не є офертою, а лише інформацією про можливі способи придбання Товару.
Особистий кабінет – розділ Інтернет-магазину, доступний користувачеві після Реєстрації, за допомогою якого останній здійснює управління своїм обліковим записом (акаунтом).
Реєстрація – заповнення Покупцем/Користувачем відповідної форми на Сайті з зазначенням необхідних для ідентифікації даних, з подальшим внесенням особистих (персональних) даних Клієнта в базу даних Продавця.
Купити в один клік – вид Замовлення Товару на Сайті, який відрізняється тим, що Покупець може зробити Замовлення Товару без проходження процедури Реєстрації на Сайті Продавця.
Статусне повідомлення – повідомлення, яке направляється Продавцем на e-mail або мобільний номер Користувача Сайту і містить інформацію про статус Замовлення, Реєстрацію, доступ до Особистого кабінету тощо. Повідомлення цього типу можуть бути отримані Користувачем Сайту при здійсненні відповідних дій (Реєстрація, оформлення Замовлення і т. д.) і не вимагають додаткової згоди на їх отримання.
Інформаційне повідомлення – повідомлення, яке направляється Продавцем на e-mail або мобільний номер Клієнта і містить інформацію про спеціальні пропозиції, акції, новини Продавця та інші повідомлення.
Гаряча лінія – один із способів інформаційної підтримки Покупців/Відвідувачів.
2.3. Продавець здійснює продаж Товарів через Інтернет-магазин за адресою https://petomnia.com.ua/ua. Замовляючи Товари через Інтернет-магазин або при усному зверненні, чи за допомогою електронної пошти/месенджерів, Покупець погоджується з умовами продажу Товарів, викладеними в цій Угоді. У разі незгоди Покупець не повинен здійснювати Замовлення Товарів через Інтернет-магазин.
2.4. Ці Умови продажу Товарів, а також інформація про Товар, представлена на Сайті, є публічною офертою відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України та статті 11 Закону України «Про електронну комерцію».
2.5. Угода набирає чинності (вважається укладеною) з моменту отримання Продавцем належним чином оформленого Покупцем Замовлення, в якому повинні бути вказані: електронна адреса, прізвище, ім'я, по батькові, контактний номер телефону Покупця або вказаної ним особи (Отримувача), адреса, за якою слід доставити Товар; найменування, кількість і ціна Товару; вартість доставки, відповідно до умов, зазначених у розділі «Доставка».
2.6. Продавець має право в будь-який час в односторонньому порядку змінювати умови даної оферти. Дані зміни вступають в силу з моменту розміщення нової версії Пропоновані можливості на Сайті.
3. РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ
3.1. Реєстрація на Сайті здійснюється за адресою https://petomnia.com.ua/ua.
При Реєстрації на Сайті Покупець зобов'язується надати достовірну і точну інформацію про себе і свої контактні дані для виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем і доставки йому Товарів.
3.2. Реєстрація на Сайті не є обов'язковою для оформлення Замовлення.
3.3. Продавець не несе відповідальності за невиконання своїх зобов'язань, якщо надана Покупцем при Реєстрації інформація є неточною або неповною.
3.4. Покупець зобов'язується не повідомляти третім особам свої логін і пароль, вказані при Реєстрації. У разі виникнення у Покупця підозр щодо безпеки його логіна і пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Покупець зобов'язується негайно повідомити про це Продавця, направивши відповідне електронне повідомлення з Особистого кабінету або електронної пошти за адресою: petomniashop@gmail.com.
3.5. За всі дії, що здійснюються від імені Покупця, тобто з використанням його логіна та пароля, відповідальність несе винятково Покупець.
4. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОВАР, ЦІНА ТОВАРУ
4.1. Фотографії представлених на Сайті Товарів можуть дещо відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Супроводжуючі Товар описи/характеристики надаються для ознайомлення. Інтернет-магазин не гарантує точності і повноти матеріалів про Товари, що представлені на Сайті, вказуються основні характеристики Товару. Повну інформацію про Товар Покупець може отримати, звернувшись до консультантів контакт-центру в робочий час за телефоном гарячої лінії або за допомогою повідомлень в розділі «Допомога і консультація» в Особистому кабінеті на Сайті.
Продавець може в будь-який момент без попереднього сповіщення вносити зміни в описи або фотографії Товарів. Інтернет-магазин не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи, але не обмежуючись збитком від втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності), що виникли внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання Сайту.
Для уточнення інформації про Товар Покупець може звернутися до консультантів Інтернет-магазину в Call-центр («гаряча лінія») за телефоном у робочий час Call-центру або за допомогою повідомлень у розділі «Допомога і консультація».
4.2. Ціна Товару, що представлений на Сайті, вказана в гривнях.
4.3. Інформація про Товар, розміщена на Сайті https://petomnia.com.ua/ua, представлена з метою ознайомлення.Адміністрація Сайту https://petomnia.com.ua/ua не несе відповідальності за актуальність інформації про Товар (включаючи залишки Товару, ціну, асортимент), що розміщається третіми особами (не Адміністрацією). Продавець зобов’язується в розумний строк повідомляти Адміністрацію про всі зміни щодо Товару (включаючи ціну, асортимент, наявність та ін. характеристики) з урахуванням часу необхідного для виконання технічних робіт, тобто безпосередньо процесу оновлення інформації на Сайті. У разі несвоєчасного повідомлення, Продавець несе повну та виключну відповідальність за можливі негативні наслідки такого несвоєчасного повідомлення (включаючи претензії клієнтів, пов’язані з неактуальною інформацією на Товар).
4.4. Покупець погоджується з тим, що ціна на Товар, відкладений ним у «Кошик», його асортимент і кількість будуть актуальними лише на момент формування «Кошика» і можуть змінюватися до підтвердження Замовлення.
4.5.Ціна з урахуванням знижок або акційних пропозицій вказується в «Кошику» при оформленні Замовлення. Натискаючи кнопку «Оформити замовлення», Покупець погоджується з придбанням Товару за вказаною в «Кошику» ціною.
4.6.Ціна Товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку.
4.7.Продавець має право надавати знижки на Товари, проводити акції, встановлювати спеціальні ціни на Товари. Види знижок, порядок і умови їх нарахування вказані на Сайті в розділі «Акції» і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.
4.8. У разі неправильного зазначення ціни замовленого Покупцем Товару, Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або анулювання Замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем дане Замовлення вважається анульованим. Якщо Замовлення було оплачено, Продавець повертає Покупцеві сплачену за Замовлення суму на платіжну карту.
5. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
5.1. Покупець самостійно оформляє Замовлення шляхом вільного вибору бажаного Товару на веб - сторінках Сайту, переміщення його в розділ «Кошик» і підтвердження вибору натисненням кнопки «Оформити замовлення» або за телефоном гарячої лінії/електронною поштою/месенджерами. Після оформлення Замовлення Покупцеві буде направлено повідомлення про підтвердження Замовлення на зазначені при оформленні Замовлення контакти (e-mail та/або мобільний телефон) або про передбачувану дату надходження Товару в разі його відсутності. При оформленні Замовлення за телефоном повідомлення здійснюється за допомогою телефонного зв'язку або відправки повідомлення на мобільний номер.
5.2. Завершення оформлення та направлення Замовлення Покупцю здійснюється натисканням кнопки «Завершити» на веб – сторінці завершення Замовлення.
5.3. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця останній вправі анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця дзвінком консультанта Інтернет-магазину, листом або повідомленням на мобільний номер. У разі анулювання передплаченого Замовлення вартість Товару повертається Продавцем Покупцю на платіжну карту.
5.4. Оформляючи Замовлення, Покупець підтверджує свою згоду з умовами даної оферти і дає згоду на обробку своїх персональних даних. Покупець підтверджує, що ознайомлений з розділом Сайту «Доставка», погоджується з ним і розуміє його у повній мірі. Продавець залишає за собою право змінити термін доставки Замовлення з наступним повідомленням Покупця.
5.5. Покупець несе ризик несприятливих наслідків за надання неправдивих відомостей, що спричинило за собою неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
5.6. Для підтвердження Замовлення з Покупцем може зв'язуватися консультант Інтернет-магазину, який уточнює деталі Замовлення, погоджує дату і час доставки. Підтвердження Замовлення може відбуватися і без дзвінка консультанта, за допомогою електронного листа або повідомлення на мобільний номер.
5.7. Продавець має право відмовитися від передачі Замовлення Покупцю в разі, якщо дані, зазначені Покупцем під час оформлення Замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх недостовірності. У разі анулювання передплаченого Замовлення вартість Товару повертається Продавцем Покупцю на платіжну карту.
5.8. У разі відсутності замовленого Товару Покупець має право замінити його на інший Товар або анулювати Замовлення за допомогою повідомлень в розділі «Зворотний зв'язок» в Особистому кабінеті або за телефоном гарячої лінії.
5.9. Покупець має право скасувати Замовлення за телефоном гарячої лінії.
5.10. У випадку, коли після оформлення Замовлення виявиться, що один або декілька товарів з Замовлення відсутні на складі Продавця, Продавець зв’язується з Покупцем для уточнення Замовлення, та у випадку якщо Покупець протягом 7 (семи) календарних днів не відповідає по вказаним контактним даним у Замовленні, або не погоджується на отримання Замовлення без товарів, яких немає в наявності у Продавця в даний момент на складі, Продавець має право відмінити Замовлення та видалити його з системи, повідомивши про це Покупця електронною поштою.
6. ДОСТАВКА ТОВАРУ ТА ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ
6.1. Доставка Товару здійснюється обраною Продавцем кур'єрською компанією. Способи, приблизні терміни, територія доставки Товарів вказані на Сайті в розділі «Доставка». Орієнтовний термін і час доставки узгоджуються Покупцем з оператором або консультантом Інтернет-магазину при підтвердженні Замовлення. Надалі зручний час доставки обмовляється Покупцем і представником кур'єрської компанії.
6.2.При доставці Товар вручається Покупцеві або третій особі, зазначеній у Замовленні (Одержувачу). При неможливості отримання Товару зазначеними вище особами Товар може бути вручений особі, яка може надати відомості про Замовлення, а також оплатити вартість Замовлення в повному обсязі. Зобов'язання Продавця в такому випадку вважаються виконаними належним чином.
6.3. Разом до Замовлення Покупцю передаються передбачені чинним законодавством документи.
6.4. Представник кур'єрської компанії (кур'єр) при врученні Товару вправі зажадати документ, що засвідчує особу Отримувача.
6.5. Право власності на Товар переходить до Покупця в момент передачі Товару, після оплати повної вартості Товару.
6.6. Ризик випадкового повного або часткового пошкодження Товару переходить до Покупця в момент передачі йому Товару і проставляння Покупцем/Одержувачем підпису в документах, що підтверджують його доставку. У разі недоставки Товару Продавець відшкодовує Покупцю вартість передплаченого Покупцем Замовлення і доставки в повному обсязі після отримання від кур'єрської компанії підтвердження втрати Товару або його повернення на склад Продавця.
6.7. Вартість доставки оплачується Покупцем у відповідності до тарифів кур`єрських служб. Більш детальна інформація щодо вартості доставки формується на сайті в розділі «Доставка».
6.8.Обов'язок Продавця передати Товар Покупцю вважається виконаним в момент вручення Товару Покупцеві/Одержувачу або отримання Товару в відділеннях кур'єрських компаній.
6.9.При отриманні Замовлення Одержувач повинен перевірити цілісність упаковки і, якщо немає видимих її ушкоджень, оплатити суму Замовлення з урахуванням вартості доставки кур'єру (при здійсненні готівкового розрахунку). Кур'єр не уповноважений давати будь-які консультації щодо Товару. Всі питання необхідно адресувати оператору контакт-центру. У разі пошкодження продукції, відсутності Товару або виявлення браку, Товар з браком може бути повернуто за бажанням Покупця.
7. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
7.1. До обов’язків Продавця належить:
7.1.1. Після здійснення Продавцем підтвердження Замовлення (п.11.8 Публічної оферти), виконувати належним чином оформлені та підтверджені Замовлення;
7.1.2. Передати/доставити Покупцю Товари згідно з оформленим Замовленням та на умовах Публічної оферти;
7.1.3. Перевірити кількісні та якісні характеристики Товару під час його пакування на складі та підготовки до доставки;
7.1.4. Жодним чином не розголошувати інформацію про персональні дані Користувачів та Покупців, паролі та інші дані доступу відповідно до умов цього Договору, що розміщена на Сайті;
7.2. Продавець має право:
7.2.1. В односторонньому порядку призупинити продаж Товарів та надання послуг доставки (відмовити у оформленні Замовлення/продажі та доставці Товарів) у випадку порушення Покупцем умов Публічної оферти;
7.2.1.1. В односторонньому порядку призупинити продаж Товарів та надання послуг доставки (відмовити у оформленні Замовлення/продажі та доставці Товарів) у випадку, коли Покупцем було оформлено більше одного Замовлення протягом одного дня;
7.2.2. На власний розсуд, в односторонньому порядку змінювати ціну на Товари. У будь-якому випадку, ціна Товару підтвердженого Продавцем Замовлення залишається незмінною;
7.2.3. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній вправі виключити зазначений Товар із Замовлення/анулювати Замовлення Покупця, обов’язково повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення за адресою електронної пошти, вказаної Покупцем при реєстрації (або дзвінком оператора Call- центру Продавця);
7.2.4. На власний розсуд, в односторонньому порядку вносити зміни до умов Публічної оферти, шляхом її розміщення (оприлюднення) в новій редакції на Сайті. Зміни вступають в силу з моменту їх розміщення (оприлюднення), якщо інший строк вступу змін в силу не визначений додатково при їх публікації;
7.2.5. Розміщувати на Сайті інформацію про рекламні заходи та маркетингові активності, які проводяться чи будуть проводитись Продавцем та/або третіми особами;
7.2.6. Організовувати доставку Замовлень Покупцям, залучаючи до надання послуг з доставки третіх осіб.
7.3. До обов’язків Користувача/Покупця належить:
7.3.1. До моменту Акцепту цієї Публічної оферти ознайомитись з усіма її умовами та положеннями; ознайомитись з усіма умовами та положеннями Політики конфіденційності та Згодою на обробку персональних даних покупців, що замовляють товар на сайті, які зазначені на сайті інтернет-магазину;
7.3.2. Ознайомитись з інформацією про Товар (його описом), яка розміщена на Сайті, до моменту оформлення та направлення Замовлення Продавцю;
7.3.3. Належним чином оплатити та отримати оформлене відповідно до умов цієї Публічної оферти Замовлення;
7.3.4. Надати Продавцеві повну інформацію, що потрібна для здійснення доставки Замовлення. Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинили неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
7.3.5. При одержанні Замовлення впевнитися у цілісності та комплектності Товару шляхом огляду вмісту Замовлення. У випадку виявлення пошкоджень чи неповної комплектації Товару – зафіксувати всі відмінності в Акті про виявлені недоліки, який разом із Покупцем повинна підписати особа, яка здійснила доставку Замовлення.
7.3.6. Ознайомитись з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників до моменту оформлення Замовлення.
7.4. Користувач/Покупець має право:
7.4.1. Обрати Товари, оформити та направити Замовлення на відповідній сторінці Сайту;
7.4.2. Вимагати від Продавця виконання умов та обов’язків, що передбачені цією Публічною офертою;
7.4.3. Інші права, передбачені законодавством України.
8. ОПЛАТА ТОВАРІВ
8.1. Покупець має можливість оплатити Замовлення одним зі способів:
- Готівковий розрахунок:
- Покупець може оплатити Замовлення готівкою кур'єру або у відділенні Поштового оператора.
- Банківської картою. При оформленні Замовлення Покупець може здійснити оплату за допомогою платіжної картки Visa або Mastercard на Сайті.
- Подарункові сертифікати, що придбані на Сайті https://petomnia.com.ua/ua, приймаються до оплати в Інтернет-магазині.
9. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ТА ГРОШОВИХ КОШТІВ
9.1. Покупець має право обміняти Товар належної якості на аналогічний у продавця в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням за наступними умовами:
9.1.1. Товар для обміну Продавцю надано протягом не більше чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі;
9.1.2.товар може бути замінений якщо він жодного разу не був в експлуатації, не містить сліди використання і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, плівки, не порушено цілісність пакування як самого товару, так і комплектуючих до нього;
9.1.3. товар не містить подряпин, сколів, потертості, повністю справний;
9.1.4.збережена повна комплектність проданого товару.
9.2. Вимоги п.9.1. не поширюються на товари, які у відповідності до Додатку №3 до Постанови Кабінету Мінстрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.94 №172, віднесені до Переліку товарів, належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
9.3. У разі, якщо Товар не відповідає умовам визначеним п. 9.1. Продавець має право відмовити в обміні Товару.
9.4. При обміні товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну.
9.5. Товар неналежної якості – це Товар, який містить недоліки. Недолік Товару – це невідповідність його вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, які пред'являються до нього. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
9.6 Вимоги (заяву) про повернення грошової суми, сплаченої за Товар неналежної якості, підлягають задоволенню відповідно до вимог законодавства, починаючи з дня пред'явлення відповідної вимоги. Повернення грошових коштів здійснюється шляхом повернення вартості оплаченого Товару на платіжну карту Покупця.
9.7. Правила та умови зарахування грошей за повернутий Клієнтом товар на його банківську картку:
9.7.1. Для перерахування коштів за повернутий Клієнтом Товар на його банківську картку (далі - «Карта»), Клієнту необхідно додати дані про свою карту в особистому кабінеті («Особистий кабінет»). Для цього необхідно:
-
- Погодитися з даними правилами і натиснути на кнопку «Додати Карту»;
- Після натискання кнопки «Додати карту» Клієнт буде перенаправлений на захищену сторінку, який здійснює збір, обробку та зберігання даних Карт Клієнтів, необхідних для забезпечення можливості зарахування на них коштів.
- На сторінці потрібно ввести: - номер Карти; - термін дії карти; -CVC2/CVV2 код Карти; - інші параметри, якщо вони були запитані.
9.8. Всі дані Карт Клієнтів передаються безпечним типом з'єднання з використанням 256-бітного ключа шифрування і зберігаються на сервері, який відповідає вимогам стандарту безпеки PCI DSS, затвердженим міжнародними платіжними системами VISA та MasterCard.
- Після введення даних Карти з неї буде ініційовано списання суми в розмірі 1,00 грн., яка протягом 3 (трьох) годин повертається на Карту;
- в разі успішного списання зазначеної суми Карта стає доступною в особистому кабінеті Клієнта і буде відображена у вигляді маски, де вказані перші 2 (дві) і останні 4 (чотири) цифр номера Карти;
- у випадку неуспішного списання Клієнту необхідно повторно пройти процедуру, зазначену в п. 9.7. або ввести дані іншої Карти, власником якої він є.
- У разі додавання в особистий кабінет більше, ніж однієї Карти, Клієнт повинен вибрати одну Карту, яка матиме статус основної. Саме ця Карта буде використовуватися для перерахування Продавцем коштів Клієнту за повернутий ним Товар.
- Клієнт підтверджує, що він є власником Карти, інформація про яку вносилася в особистому кабінеті, не передавав Карту або її реквізити третім особам, і, таким чином, зарахування Продавцем коштів на зазначену Карту буде їх поверненням в зв'язку з поверненням Клієнтом Товару.
- Продавець не зберігає і не має доступ до реквізитів карт Клієнтів.
- Клієнт дає згоду на обробку та зберігання даних карт Партнерами Продавця.
10. ФАЙЛИ COOKIES
10.1. Файл cookie – це невеликий фрагмент інформації, який відправляється браузеру і зберігається на жорсткому диску комп'ютера.
10.2. Сайт https://petomnia.com.ua/ua використовує файли cookies для моніторингу користування Сайтом, а також надання послуг. Дана технологія розширює можливості використання Інтернету, зберігаючи пріоритети відвідувачів під час перегляду певних сайтів.
10.3. Під час перегляду Сайту https://petomnia.com.ua/ua користувачем Сайт може розмістити cookies на комп'ютері користувача. Такі тимчасові cookies використовуються для підрахунку кількості візитів на Сайт. Вони видаляються, коли користувач виходить з браузера. Постійні cookies можуть зберігатися на комп'ютері користувача браузером. Під час Реєстрації даний тип cookies повідомляє Сайту, чи вперше користувач заходить на Сайт. Cookies не містять персональних даних користувачів, залишають поза передачею контактні дані користувачів або інформацію з комп'ютерів користувачів і можуть бути заблоковані користувачем у будь-який момент. Файли cookies використовуються для надання користувачам Сайту найбільш релевантної інформації; допомагають зробити Сайт безпечнішим, захищеним і зручним; надають можливість відстежувати порушення Політики конфіденційності відвідувачами або пристроями; надають можливість оцінити кількість і частоту запитів, а також виявляти і блокувати відвідувачів або пристрої, які намагаються здійснити пакетні завантаження інформації з Сайту.
10.4. Для блокування прийому нових cookies можна скористатися ярликом «Help», який присутній на панелі більшості браузерів. Cookies дозволяють користувачеві повною мірою користуватися всіма можливостями Сайту, тому рекомендуємо залишати їх включеними.
11. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ, ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ І ПЕРЕДАЧА ЇХ ТРЕТІМ ОСОБАМ
11.1. При акцепті оферти Покупець надає свою згоду на збір і обробку його персональних даних, а також інформації про споживчі переваги і покупки в магазинах Продавця, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року №2297- VI. Персональні дані Покупця обробляються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
11.2. Мета обробки персональних даних. Дані, які надає Покупець під час Реєстрації або розміщення Замовлення через Сайт, будуть використовуватися для обробки Замовлень на придбання Товарів, отримання інформації про Замовлення, відправки телекомунікаційними засобами зв'язку (по електронній пошті, за допомогою мобільного зв'язку), рекламних пропозицій, інформації про акції, розіграші, спеціальні пропозиції або будь-яку іншу інформацію про діяльність Продавця або його партнерів, в інших комерційних цілях.
11.3. Власником персональних даних є ФОП ЛУЦЕНКО АГНІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, 02072, м. Київ, проспект Миколи Бажана, будинок 12, реєстраційний номер облікової картки платника податків 3401508683.
11.4. Продавець гарантує конфіденційність і захист персональних даних Покупців.
11.5. Покупець дає право Продавцю здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: включати персональні дані до бази даних (без додаткового повідомлення про це), здійснювати безстрокове зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (за необхідності). Продавець зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані третій стороні (крім передачі даних комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, в тому числі операторам мобільного зв'язку, службам поштового зв'язку або кур'єрської доставки, контакт-центрам, рекламним агентствам, а також на запит компетентних органів державної влади у встановленому законом порядку).
11.6. Акцептом Публічної оферти Продавця та/або зберігаючи свої персональні дані на Сайті, Покупець підтверджує, що він уважно ознайомився з умовами згоди, а також письмово повідомлений Продавцем про включення його персональних даних до Бази на умовах цієї Згоди, а також про склад та зміст зібраних персональних даних, права Покупця, визначені Законом України «Про захист персональних даних», мету та цілі збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані, та, відповідно надає свою згоду на обробку персональних даних Покупця на умовах цієї згоди.
11.7. Моментом надання згоди Покупця на збір та обробку персональних даних є збереження своїх персональних даних на Сайті, що збігається з моментом включення персональних даних Покупця до Бази та початку обробки його персональних даних під час реєстрації в «Особистому кабінеті».
11.8. Моментом Акцепту договору купівлі-продажу є проставлення Покупцем на сторінці завершення Замовлення позначки «Згоден з умовами публічної оферти» та направлення Продавцю Замовлення за допомогою інформаційної системи Сайту.
11.9. Під особами, яким передаються персональні дані Покупця, розуміються Розпорядники бази персональних даних «Доставка замовлень» в розумінні Закону України «Про захист персональних даних». Розпорядниками Бази персональних даних «Доставка замовлень» є:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВА ПОШТА», місцезнаходження: 36039, м. Полтава, вул. Європейська, 57;
- ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРПОШТА», місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Джастін», місцезнаходження: 02090, м.Київ, вул.БУТЛЕРОВА, будинок 1.
12. ІНФОРМАЦІЙНІ ПОВІДОМЛЕННЯ ТА РОЗСИЛКА
12.1. Розсилка та інформаційні повідомлення будуть відправлені на адреси електронної пошти Покупців, які придбали Товар в Інтернет-магазині https://petomnia.com.ua/ua і/або брали участь в акціях і/або інших маркетингових активностях (конкурси, розіграші призів/подарунків і т. д.). Підставою для отримання розсилки та/або інформаційного повідомлення є згода Покупця на таку розсилку, оформлена шляхом вказівки адреси електронної пошти та/або номера мобільного телефону, які Покупець за власною ініціативою повідомив у відповідній анкеті або при оформленні Замовлення в Інтернет-магазині https://petomnia.com.ua/ua або в разі самостійної підписки на отримання розсилки та інформаційних повідомлень на Сайті.
12.2.Розсилка та інформаційні повідомлення будуть відправлені за допомогою push-повідомлення, Skype, Viber, WhatsApp, Telegram та інші повідомлення за допомогою різних ОТТ-додатків, SMS-повідомлень, повідомлень іншого типу/засобу передачі для того, щоби повідомити Покупцю інформацію про акційні пропозиції.
12.3. Покупець у будь-який момент може відписатися від отримання розсилки через відповідний функціонал в тілі листа розсилки (клікнувши на посилання «Відписатись» внизу листа).
12.4. Персональні дані, які обробляються:
12.4.1. Номер телефону;
12.4.2. Прізвище, ім'я по батькові;
12.4.3. Місце реєстрації / проживання – індекс, місто, проспект/вулиця/провулок, номер будинку, номер квартири;
12.4.5. Стать;
12.4.6. Електронна пошта.
12.4.7. Інші дані, які є необхідними для надання послуг Покупцю Продавцем відповідно до чинного законодавства України.
12.5. При виникненні питань, зауважень та побажань щодо захисту і обробки персональних даних Покупець може звернутися до власника персональних даних – Продавця чи Адміністративного органу із захисту персональних даних в Україні – це Управління з питань захисту персональних даних Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
12.6. За бажанням користувача (покупця) він може звернутись до Продавця з вимогою видалити повністю або частково персональні дані. Для цього потрібно відправити листа на електронну адресу welcome@petomnia.com.ua або написати нам в формі зворотнього зв'язку та вказати які свме дані потрібно видалити. Протягом 3 робочих днів дані будуть видалені з систем та баз данних Продавця.
13. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
13.1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання зобов’язань за укладеним електронним договором купівлі-продажу, якщо невиконання є наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов’язано з волевиявленням Сторін, такого як військові дії, страйки, безлад, аварії, стихійне лихо, зміни в законодавстві України, а також інші обставини надзвичайного характеру, які виникли після укладення цього Договору та безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору та які Сторони не могли передбачити або попередити розумними діями.
13.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин. Таким підтвердженням буде довідка, сертифікат або інший відповідний документ, виданий уповноваженим органом, розташованим за місцем виникнення форс-мажорних обставин.
13.3. Якщо через дію обставин непереборної сили невиконання зобов’язань за цим Договором триває більше п’яти місяців, кожна із Сторін має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це іншу сторону.
14. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
14.1. Інтернет-магазин і надані сервіси можуть бути тимчасово частково або повністю недоступні унаслідок проведення профілактичних або інших робіт, або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Покупців або без такого.
14.2. У разі виникнення питань і претензій з боку Покупця він може звернутися до Продавця, надіславши листа електронною поштою на адресу: petomniashop@gmail.com або звернутися із листом з описом за юридичною адресою Продавця.
14.3. Усі суперечки, що виникають, сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів.
14.4. Визнання судом недійсності будь-якого положення цього Договору не тягне за собою недійсність інших положень.
14.5. Продавець може здійснювати аудіо фіксацію розмов на Гарячій лінії, з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання, за умови повідомлення Користувачів/Покупців про факт здійснення аудіо фіксації шляхом усного застереження. Такий запис може вчинятись Продавцем для реалізації Продавцем своїх прав та законних інтересів, а також, з метою підвищення якості надання послуг тощо. Продавець керується твердженням, що Користувач/Покупець, який не згоден з аудіо фіксацією розмови, має змогу не продовжувати спілкування з представником Продавця після отримання повідомлення про здійснення аудіо фіксування.
14.6. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет – магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами Договору купівлі – продажу (публічної оферти Інтернет - магазину) і є датою укладення Договору купівлі – продажу між Продавцем і Покупцем.
14.7. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет – магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами Договору купівлі – продажу (публічної оферти Інтернет - магазину) і є датою укладення Договору купівлі – продажу між Продавцем і Покупцем.
14.8. Цей договір набирає чинності з дня оформлення замовлення або реєстрації в інтернет-магазині https://petomnia.com.ua/ua і діє до виконання всіх умов договору.
14.9. Цей договір є змішаним, що містить елементи договору (оферти), згоди на обробку персональних даних та Політику конфіденційності.